poniedziałek, 26 października 2015

Spotkania w Luzinie

W dniach od 17 do 20 października gościłem na Ziemi Kaszubskiej w parafii św. Wawrzyńca w Luzinie. W cyklu kilkunastu spotkań miałem okazję skierować słowo o pomocy duszom czyśćcowym, a także spotkać się z uczniami Szkoły Podstawowej w Barłominie, wyjątkowo uroczej, jak również z szóstymi klasami Szkoły Podstawowej w Luzinie dotykając tematów mądrego korzystania i uzależnień od świata wirtualnego.
Przy okazji oficjalnych spotkań były okazje do rozmów "przy kawie" na wiele aktualnych problemów i duszpasterstwa, i spraw społecznych.

Jednocześnie był to czas moich 43. urodzin, który mnie zastał u Przyjaciół w okolicach Lęborka.
Przy tej okazji mogłem podzielić się kilkoma myślami z parafii Mosty koło Lęborka.
Szczęśliwym trafem złożyło się, iż dzięki temu delektowałem się i niesamowitą kawą, deserem i wykwintnością podania tych wspaniałości w Klaja Cafe. Jest to jedno z nielicznych miejsc, które ma swoistą "wyłączność" na lody, którymi się delektuję.

Wszystkim za wszelką życzliwość i gościnność pięknie dziękuję.









Otoczenie szkoły w Barłominie

Czasopismo parafialne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz