poniedziałek, 28 września 2015

Spotkanie w Łukowie i Otwocku

W piątek, 25 września w parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Łukowie, (diecezja siedlecka), miałem konferencję na temat powierzenia się w dobre ręce. Wielokrotnie w życiu ulegamy mirażom i powierzamy się w złe, toksyczne objęcia sekt, subkultur, uzależnień, zniewoleń. To, co często wydaje się postępowe, nowoczesne, modne doprowadzić może na manowce życia doczesnego, a co gorsze wiecznego. Spotkanie odbyło sie w ramach przygotowań do ŚDM w Krakowie.
Wywiad dla łukowskich mediów.

Podczas konferencji w łukowskiej parafii Podwyższenia Krzyża Świętego.


Kościół parafialny - Józefów - Błota.

Podczas drugiej części spotkania: pytania i dyskusja.

Miesięcznik parafialny - www.parafiablota.pl


Natomiast w niedzielę, 27 września, gościłem w parafii św. Maksymiliana Marii Kolbego w Józefowie diecezji warszawsko-praskiej. Na Mszach św. - podczas ogłoszeń, miałem okazję zaprosić wiernych na wieczorne spotkanie poświęcone działalności świadków Jehowy i współczesnym zagrożeniom wiary. Po ostatniej Mszy św. odbyła się konferencja, w której uczestniczyło kilkadziesiąt osób. W drugiej części, w kameralnej atmosferze, były pytania, rozmowy i dyskusje na temat różnych wyzwań i zagrożeń wiary katolickiej. Oprócz świadków przewinął się temat wypaczeń w ekumenizmie, działalności różnych grup zielonoświątkowych i w wolnochrześcijańskich.
Ks. Proboszczowi za życzliwość i otwartość, wszystkim, którzy przyczynili się, iż mogłem gościć w tej parafii składam serdeczne podziękowania. Również za twórcze dla mnie, dyskusje i rozmowy na plebanii.
Wszystkim, z którymi mogłem się spotkać: Bóg zapłać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz